Villkor
Observera att du endast kan använda fakturabetalning om du inte har några betalningsanmärkningar. Köpinformation Nedan följer information till dig som kan vara bra att veta och som hjälper dig att vara trygg i dina köp hos oss, till exempel våra köpvillkor, leveranssätt, ångerrätt och garantier. KÖPVILLKOR PRISER OCH AVGIFTER Moms ingår i alla priser. Alla priser är styckpriser. Priserna gäller tills vidare, eventuella prishöjningar tillämpas omgående. Frakten kostar ingenting. Fast expeditionsavgift per order är 85 SEK. Avgift om 300 kr gäller vid ej uthämtade paket. Vid utebliven betalning eller betalning efter förfallodatum kan påminnelseavgift, dröjsmålsränta och/eller inkassokostnader tillkomma. BESTÄLLNING Minderåriga, under 18 år, skall göra sin beställning genom målsman. LEVERANS Alla våra everanser sker via DHL servicepoint. Om annat önskas kontakta oss innan ni lägger er order så kan vi försöka lösa det. Normalt har du din leverans inom cirka 10 dagar. BETALNING Förskottsbetalning eller faktura med betalningsvillkor 14 dagar från att vi sänt ordern till dig. Vi gör en kreditprövning. Förskottsbetalning - vår kundservice meddelar detaljerad betalningsinformation när vi kontrollerat att varan finns i lager. När du meddelats om vårt kontonummer har du 5 vardagar på dig att förskottsbetala ordern. Har betalning inte skett inom dessa 5 dagar annulleras din order men vi är tacksamma om du meddelar oss om du ångrat ditt köp. 14 DAGARS ÅNGERRÄTT Ger dig möjlighet att i lugn och ro titta på och prova våra produkter hemma. Vill du byta eller skicka tillbaka varan har du 14 dagar på dig att returnera, från den dag du beställde varan. REKLAMATION/RETUR Om du vill reklamera en vara efter att 14 dagar gått kontaktar du oss via vår kundtjänst på webshop@danoxi.se eller via telefon 0303-245010. Retur skall ske med paket eller brev SKADADE PAKET Är paketet och/eller innehållet skadat när du hämtar ut det skall det anmälas genast på platsen. Har du hämtat ut och öppnat paketet och upptäcker skada så skickar du tillbaka det som brev eller paket, ej postförskott, efter kontakt med vår kundtjänst på webshop@danoxi.se eller via telefon 0303-245010. TVIST Vid en eventuell tvist följer vi Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer. PAKET SOM INTE HÄMTAS UT För paket som inte hämtas ut inom liggtiden, tas en avgift ut med 300 SEK, för att täcka våra kostnader för frakt, expeditionsavgift och hantering. |